väla köpcentrum

Skrevs 2010-06-24 klockan 00:53:06

Vaknade tidigt för att åka in till hässleholm och hämta mitt pass. Jag ser ut som fan, näst intill nerknarkad fånge. Men men, det är bara att hoppas att dem släpper igenom mig när jag ska ut och resa.

Min dag har spenderats med mina två kusiner. Det är rätt kul att se på hur dem shoppar. Båda har två helt olika smaker, och sen hur dem prioriterar saker.

Jag har köpt en present till min vän johanna som inte är med på bild. Hon får den som överraskning på fredag istället. Hon fick välja mellan gulligt eller vackert. Hon valde vackert :)





kommentarer
Postat av: bellahuuynh'

fäädt niice blogg ^^

2010-06-29 @ 20:27:06
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback