bloggtrend

Skrevs 2010-03-17 klockan 03:30:44

Ibland känns det så meningslöst att skriva i bloggen. Menar liksom.. vad tjänar man på det? Jag vet att det är trendigt numera. But for what reason? Det är mycket man inte förstår sig på. Ska man försöka bli känd? Få uppmärksamhet? Skryta? Jag tror det kan betyda olika för alla. Alla har sina egna förutfattade meningar. Sålänge ingen kommer till skada.

Förvånar mig inte alls om nästa trend är att knulla en apa? Nej, nu går jag i överdrift känner jag. Så det är bäst att sätta stopp här..

kommentarer
Postat av: warda

haha förlåt men måste bara säga att du nog överreagerar lite, tror mer bara att bloggandet e ett nytt sätt för alla att underhållas och underhålla.

men alla har olika åsikter så klart!:)

2010-03-17 @ 17:00:50
URL: http://waardaa.blogg.se/
Postat av: fadia

haha det där med apan skulle inte förvåna mig heller faktiskt ;)

2010-03-17 @ 21:22:14
URL: http://jungledrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback