dansträning

Skrevs 2010-03-11 klockan 00:49:24

Kom hem från dansen för en stund sen. Snacka om sköna klasser. Hade lite svårt för den sista klassen idag, vet inte om det beror på alla de detaljerade stegen eller för att jag va extremt trött. Det blev typ ahaaa i slutet av klassen. Fan va lycklig man känner sig då. Den känslan att man klarar av nånting svårt. Aja, keep chasing the dream! Måste bli en bättre dansare. Jag vill verkligen bli bättre! Helvete va jag vill bli bättre!

Har i princip inte gjort något vettigt varken igår eller idag. Sovit ut båda dagarna. Men de får bli stopp på de nu.

Samrådsmöte med jobbet imorgon! Snacka om hur bra det går för företag? Wohoo vad kul att få veta sånt? Naat.

Nu ska jag fortsätta dricka min drickyoggi päron/vanilj smak som kenny tyckte va så jävla gott. Det va det också :D

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback