one tree hill

Skrevs 2010-03-05 klockan 00:28:58

Höll på att komma försent till jobbet pga låg och drog i sängen så jävla länge att jag nästan missade tåget till perstorp. Min tendens att vara uppe om nätterna har absolut en påverkan som jag själv måste säga inte är så himla lyckad. Men det är jävligt kul att muppa på msn om nätterna ;)

Träffade på natasa på tåget. Båda var helt chockade över att se varandra. Det var ett tag sen vi sågs! Fan va härligt de var att snacka med henne igen. Alltid så jävla chill att prata med henne!

Annars har min dag bara spenderats på jobbet. Kändes sådär drygt. Kanske inte är van vid att arbeta nu när man vatt ledig plus sjuk.

Sitter nu här och bränner av one tree hill skivor! Har inte börjat se serien ännu. Gillar inte alls att se film själv. Då känner jag mer för datan eller annat kul. Så får väl se när jag börjar med det (:




Hoppas bara det är så bra som alla andra säger då (:

kommentarer
Postat av: Warda

du kommer inte att bli besviken! det e bra, kvittar om man ser det själv eller inte, du är så inne i det ändå, så det e lika bra vilket som!

2010-03-05 @ 15:15:30
URL: http://waardaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback