tankar och funderingar

Skrevs 2010-03-08 klockan 21:43:29

Jag kanske ska specialbeställa fototapeter, men vill gärna veta vad ni tycker? Kommentera gärna så är ni snälla!




Blomman tänkte jag ha till ena väggen i köket. Resten skall vara målat vitt.
(Märket photowall på bilden kommer såklart inte att finnas med)





Denna bilden har samantha svensson tagit. Hoppas jag får använda den för henne också (:

Jag tycker den är riktigt fin! Älskar den verkligen. Solnedgångar och vattendroppar är nått jag faller för.
Funderar att ha den på ena väggen och måla resterande väggar vitt?



Såhär ser rummen ut så ni har en liten humm om det och ja jag vet om att det är jävligt stökigt!



Rummet är rektangulär. Var tänkt att tapeten skulle sitta bakom den soffan med täcke.





Måste nog ta fler vinklar från köket.



Kök vinkel 1





Kök vinkel 2
Tapeten ska sitta på vänstra väggen (den som syns mest i denna bilden).





Kök vinkel 3


kommentarer
Postat av: ems

sjukt snyggt!

tycker verkligen att du ska göra det, tror det hade blivit otroligt fint :))

2010-03-08 @ 21:46:46
URL: http://emmielaitilaa.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

bor du själv i den lägenheten? :]

det verkar vara en bra idé måste jag säga :D:D

2010-03-08 @ 21:47:07
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Jojjis

wang! det kommer bli skit fint i köket.

Men solnedgången tror jag nog att det blir snyggare om du väljer en annan färg än vit till de andra väggarna :) annars kommer det bli as snyggt ! :D

2010-03-08 @ 21:47:46
Postat av: jonna

jätte fina tapeter verkligen & jag tycker lätt att du ska göra de :) Hade blivit skit snyggt (y)

2010-03-08 @ 21:52:08
Postat av: K E L L Y

ja, kommer bli skitfint! Gör det :D

2010-03-09 @ 19:21:47
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: näädaliiie

solnedgången i stora rummet ;D (y'

2010-03-09 @ 20:37:55
URL: http://blindloove.blogg.se/
Postat av: arvid

om du væljer solnedgången tycker jag också att du ska vælja någon annan færg æn vitt på dom andra væggarna! och sen tror jag att det hade blivit snyggare om horisonten hade gått på mitten av væggen... men om du gillar den bilden som den ær ska du sjælvklart vælja den! kommer nog bli sjukt coolt. du ær duktig quang som pallar med allt du gør- keep on going!

2010-03-10 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback