epic fail

Skrevs 2010-05-24 klockan 19:29:48




Jag är på jobbet. Vi beställer hem hämte-mat. Väl när vi sitter på bordet så plockar min ena kollega, Bo sin kebab med pita. Där är 3 kvarstående.

Jag sållar bort första lådan för det verkade se ut som kebabtallrik. Jag öppnar andra lådan och där ligger en schweizer-snitzel i. Inte min neej.

Så jag tar och öppnar den tredje lådan. Där ligger en kebabtallrik, men jag får för mig att dem har glömt min blandning på kebab och räkor. Skitsamma tänker jag och börjar ta första tuggan på en pommes och en kebabbit.

10 sekunder senare märker jag. Det var en kebab/räk langos jag hade beställt! Oh noo, vadå fail! Där ligger det i den första lådan..

 

 


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback