i can be your favourite drug

Skrevs 2010-05-23 klockan 09:59:12


Energi drink är ibland så sjukt gott så det finns inte! Trots att det innehåller taurin som icke är bra för mitt hjärta, so what the hell? Man lever bara en gång och ibland behöver man en nikokick.

Bortsett från det måste jag bara berätta att min franska balkong är ett perfekt läge att ligga och sola på.
Arvid blev ganska brun och röd efter att ha legat där i 3 timmar och stekt.

Själv var jag ganska upptagen med att mata in låtar på min ipod som jag var tvungen att återställa, efter en händelse. Jag tappade det i vatten.. Är bara så glad över att det fortfarande fungerar.

Men Apple är ett ruskigt bra märke. Både design och funktion för pengarna!



Apples nya produkt: Ipad


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback