photographs and memories

Skrevs 2010-05-20 klockan 02:19:58

Jag hatar egentligen att uppdatera, eller rättare sagt att glömma uppdatera. Missuppfatta inte mig nu för det är Ok att blogga.

Det är varje individs val att blogga eller inte. Ibland pallar man inte skriva ned dem. Desto tråkigare blir det att skriva vad som har hänt för tre dagar sen.

För mig ska det kännas som nutid, det ögonblicket du väljer att logga in för att berätta om din händelse. Samma känsla som när du plockar fram din kamera för att fånga ögonblicket.

Visst skriver man det i form av dagbok för att man skall minnas det, men vad är det för mening att minnas när man vaknade, hur tråkig skoldagen har varit eller sen så, sen så, sen så efter den andra.

Egentligen tror jag bara att dagens samhälle har kommit i en period där man vill uppmärksamma varandra. Nu får det ta stopp. Slut med alla meninglösa texter och börja skriva med mer mening, som att ta ett foto till exempel som man kan minnas tillbaka på riktigt!

Såklart får alla tycka som de själva vill. Alla har en åsikt i världen!




Gammal minnesvärd bild.
Andy lyckas alltid ta bäst poser :)

kommentarer
Postat av: fadia

Jag tror du syftar lite grann på mig. Men jag bryr mig inte, för jag bloggar inte för att uppmärksamma någon iaf.

2010-05-21 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback