när man hunnit ikapp livet och saker går åt rätt håll igen

Skrevs 2010-10-31 klockan 12:54:53



Dansen går riktigt riktigt bra just nu!
Jag har börjat renovera en massa på lägenheten.
Jag öppnar restaurang och flyttar inom 6-8 månader.
Jag har gjort högskoleprovet, men lägger plugget åt sidan.

Dagens läge så är det nya golvet i både sovrummet och köket snart lagd. Sedan blir det fortsätta med att tapetsera och flertalet lister ska slipas och målas om. Sen får vi se.
Tanken att äntligen lämna detta stället. Det är sjukt hur mycket jag längtar till att flytta härifrån. Jag antar att det är både på gott och ont, men mest gott. Lite nervös är man, men restaurangen blir en ny tuff utmaning.
Den 23e oktober åkte jag och cornelia till Filbornaskolan i HBG för att göra högskoleprovet. En mycket jobbig dag psykiskt för mitt huve, men jag är glad att jag åkte dit och gjorde det för vi hade en riktig rolig dag trots allt!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback