Back to life

Skrevs 2011-08-10 klockan 00:35:34

Tillbaks till verkligheten. Har bara jobbat sen jag kom tillbaks. Har försökt hinna ikapp livet, känns som man kommit i obalans med livet här.
Balansen är funnen och är åter i sin form.

Sen jag kom tillbaks har jag hunnit träffa Ellinor och tagit igen förlorad tid, men undrar nu hur dem andra har det? Får se när man träffar på dem.


Köpte sänglakanen innan jag åkte iväg till summerdrop.
Nu kommer de till användning.


Gick på lite små shopping rundor med fanny då vi hade tid under summerdrop veckan. Fick med mig lite. bl.a. dessa fulsnygga badbyxorna.
Grymt coola!

YES, jag älskar skjortor!
Mina första luvskjortor.




Fanny tog min secondhand oskuld.
40kr för ett par sköna dansskor.
Helt okej.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback