life changes

Skrevs 2011-08-22 klockan 17:09:25

Jag är lite spänd inför hösten. Många stora och drastiska förändringar, men det ska nog gå bra ändå! Vad vore livet utan alla komplikationer?

- Elin och Martin. Två personer som tagit hand om mig så sjukt bra sen jag flyttade hit. Har aldrig kännt mig så här välkommen någonsin, allt är tack vare er! De har flyttat för att följa sina drömmar. Hoppas ni får en bra framtid nu, vet att ni hittar er väg i livet.
Hoppas vi håller kontakten!
Ni vet vart ni har mig.

- The gang in växjö. Ellinor, Marcus, Josefin, Amanda, Hanna. Hoppas vi får samma sammanhållning ändå trots att våra huvudnycklar har försvunnit från oss. Det är vad jag håller tummarna för.

- True Blood gänget. Vet inte om det kommer att bli riktigt samma stämning. Men varför ta ut något i förväg, det lär vi ju märka. Kanske några nya deltagare dyker upp.

- Dansen. De ska bli riktigt kul att få börja undervisa igen och jag hoppas bara att folk kommer att tycka om vad jag har att ge! Nu när jag har tillgång till kulturama ska jag även träna hårt det kommande året.

- Restaurangen. Jag är evigt tacksam min släkt som gav mig denna chansen. Utan dem hade jag förmodligen varit kvar och ruttnat i lilla Perstorphåla. Dem är en stor inspiration till mig och jag har mycket kvar att lära, men en sak är säker, jag vill lära mig, för jag vet att dem är ett gott exempel på hur bra förebilder ska vara!

- Livet. Just nu känner jag att jag vill uppleva saker. Jag vill resa och se världen, hänga på jams & events, ta massvis med klasser runt om i världen för att bli inspirerad och sist men inte minst träffa nya sköna människor.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback