tvåtusenfuckingelva

Skrevs 2011-01-03 klockan 03:02:23

Jag tror detta året kommer att bli riktigt awesome år åtminstone för min del. Förra året var mer som ett rebound år. Har stora förhoppningar!

Lite updates sen jag va borta:
- julafton. Firade julen hos faster fyra. Större delen av släkten va här och jag måste faktiskt säga att jag gillar det. De va alldeles för längesen man hade släktträff. God mat, fin stämning och snacka lite skit med kusinerna och sist men inte minst kortspelsleken tretton.

- 27/28 dec. Mellandagsrea på väla och i malmö. Hängde med ninh och johnny hela dagen. Vi va lite störda som gick ända från triangeln till entre. Mat på jensens böfhouse frukansvärt gott. Älskar de matstället. Deras favoritsås knullar verkligen i munnen asså, skojar inte!

- nyårsafton. Va meningen att jag skulle fira nyår i klippan, men det blev ändrade planer. Gillar spontana beslut. De va en mycket galen natt. Lite lagom drama, lite fullt folk, lite random saker på morgonen. Perfekt avslut på året!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback