malmö

Skrevs 2011-01-19 klockan 23:26:09

Jag befinner mig just nu i malmö och har varit det sen måndags. Ska vara här och lära mig i 10 dagar, liten mjukstart innan den stora upplärningen i Örebro. De blir en lång resa, och jag som är åksjuk också! Ska se om jag kan köra istället. Men som de ser ut just nu så jag hinner vara hemma i Perstorp över denna helgen också. Det får man ju ta vara på!

Måste bara tillägga att woka är ganska svårt, och det är svårt att slänga upp mat i luften (så att de blandar sig lättare). Tekniken är svår att hitta, men jag ska lyckas!

Imorgon blir det destination Växjö! Ska på möte, skriva kontrakt på lägenheten där uppe och kolla in köpcentrumet.

kommentarer
Postat av: Remie

När ska du till örebro? O vad ska du göra så långt hemifrån?

2011-01-20 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback