life

Skrevs 2011-03-29 klockan 17:27:11



Tänkte jag skulle berätta vart jag befinner mig. Bor för tillfället 1cm sydost från öjaby på kartan på ett ställe som heter bergsnäs. Inget vidare centralt, men dock nära till jobb som endast ligger 1km ifrån. Får bo så ett tag tills jag hittar något som faller mig i smaken.

För att summera min befintliga situation på en stad som inte är okänt för mänskligheten, utan för vad som verkade vara en paradox till en början.. Jag börjar smälta samman med staden och allt flyter på med ett konstant flöde. Tro det eller ej, det finns faktiskt potential i Växjö bl.a vackra flickor! Men den historian tar vi en annan dag..

Jag har träffat på snälla människor. Både på jobb och dans. Världen är mindre än man tror. Där är två andra som jobbar inom restaurang på samma foodcourt, som också dansar. Ganska fett när man tänker på det! Sen är där några andra roliga dårar man träffat på dansen också. Har aldrig kännt mig så hjärtligt välkommen. Tummen upp!

Nu har jag hunnit se två filmer på biografen, chillat på Kulturama (dansstudion för er som inte vet), lärt mig titta på vampyrserien True Blood, och suttit ute på Lagerlunden och druckit med fint folk.

Det kommer mer!

kommentarer
Postat av: elin har ordet

Jag tycker du uppdaterar alldeles för sällan! :)

2011-04-07 @ 10:48:21
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback