End of august

Skrevs 2012-08-27 klockan 21:28:11
 
 
Har ej uppdaterat om helgen, men jag åkte som sagt ner till Växjö för att träffa min kärasta. Vi hann åka rundor på Grand Samarkand, äta och leta efter saker jag behövde.
 
Köpte ett par nya jogging skor som jag behöver till fysen och one piece overall som jag alltid velat ha. När jag väl kommer till kassan frågar kassörskan om jag är känd? Hon kände igen mitt ansikte och har sett mig någon stans. Jag blev lite generad och trodde dem drev med mig först, och sa att dem säger så till alla sina kunder, men dem va fullt allvarlig. Aja.
 
Packade ned täcke, lakan, kudde och mer kläder inför Åsa. Resten av kvällen och hela lördag tog vi det lugnt, kollade film och myste. Jag kände mig ganska slut hela helgen, blir väl lätt så när man tränat så hårt, blitt spänd och sedan lyckas slappna av.
 
Söndag träning med dansgruppen och alla som ska vara med i vår show innan hemgång Åsa.
 
 
Ändring i schemat så lektioner blev förskjutet och klämde i stället in mentortid mellan klasserna. Lektionerna har mest bestått av film med information om hip-hop historia, repeterat social party steps.
 
Fys på eftermiddagen och av någon konstig anledning trodde jag det skulle vara jobbigare. Gick ganska smidigt ändå. Älskar att vi har så varierad fys. Vi sprang till ett annat ställe, ca nån kilometer bort och sedan därifrån sprang man upp och ned för en asjobbig backe 10 gånger. Avslutade med att springa tillbaka.
 
Avslutade dagen med danshistoria på kvällen.

kommentarer
Postat av: Yourso

Hahahahaha ni är ju för söta!!

2012-08-28 @ 08:59:37
URL: http://yooursofine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback