I växjö stad

Skrevs 2012-08-31 klockan 12:20:36
Åkte ned till växjö direkt efter klasserna så jag fick en extra dag.
 
Gårdagen började väldigt segt och mina armar värkte efter fyspasset i onsdags. Hade inte alls någon lust för att dansa, men vi körde någon slags form av Senegalesisk dans. 
 
Chillade i rummet med Eddie med gitarr och grejer innan jag åkte.
 
Hade någon slags form av tur på otur och hann med nöd och näppe mellan varje byte. Bussen var typ 800m ifrån katrineholms station och kunde inte köra vidare av någon konstig anledning. Det var 12 min kvar och det ösregnade ute. Vi var tvugna att vänta på en reservbuss och vi kom precis på sekunden för ordinarie tid. Då säger dem att tåget är 6 min sen. Då va de löst tänkte jag?! Kom på att jag har ett tajt byte i norrköping på 6 minuter och vi var ju redan försenade. Väl framme så var även de tåget försenat med några minuter. Ibland har man tur helt enkelt.
 
Nu sitter på jag på mitt favoritcafé i växjö, condeco. Åkte in tidigt med min flicka och följde henne till skolan.

Köpte mig en necessär, pannband och har bytt mobiloperatör till telias dotterbolag, halebop. Har kvar samma nummer.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback