School is on

Skrevs 2012-08-20 klockan 19:02:20


Grabbarna grus

Fys 2,5 km med tid och 2,5 till utan. Tiden blev 10:52, 15 sekunder sämre än audition. Jag har hela året på mig att bättra, kommer göra mitt bästa för att komma under tio. Efteråt ännu en mördarfys! Snart måste jag väl ändå vänja mig. Nästa fys blir på onsdag.

Lektionerna bestod av social party dances. Vi fick lära oss funky chicken, funky penguin, four corners, funky four corner, sara, sitting on the pot, electric slide, shotgun, rock steady, leo walk, buss stop, hip drop, breakdown, walking the dog, popcorn som vi lattjade runt i klassen.

Vi har precis haft husmöte med stugan och satt upp specifika regler.

kommentarer
Postat av: Dee

Work it, work it! :)

Sjukt nice att ni hade locking.. iiiiih!

2012-08-20 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback