Aj aj aj

Skrevs 2012-09-12 klockan 15:50:41
En del schemaändringar ute i Åsa skogen, så det gäller att vara ganska flexibel. Vi skulle egentligen haft egen träning hela dagen (resulterar att många skiter i det), men vår huvudlärare i break som är iväg såg till att vi hade lektion med one style eleverna som höll i lektionen. Repeterade gammalt material, tränade nya downrock steg och freezes.
 
Mitt i slutet av första lektionen blev jag så överväldigad efter att ha satt front sweep så fint. Preparerade, gjorde ett högt hopp och landade fel så att jag stukade/vrickade till foten. FML! Jag försökte agera så gott jag kunde och så fort som möjligt med högt läge, tryck och kylbehandling. Går med kryckor nu.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback