Deadlock

Skrevs 2012-09-24 klockan 18:20:54
 
 
Föreställningen gick bättre än förväntat. Jag vill först och främst tacka alla som kom och supportade oss. Där kom ca 160 personer. Hoppas att budskapet nådde ut och att vi alla fick oss en tankeställare. Jag vill även tacka mina underbara crewmates och fina elever, för det hade inte gått att göra en föreställning utan er. Som vi har kämpat! Resan har varit underbar och jag hoppas att få uppleva fler äventyr med er. Efter allt slit så va det här värt det i slutändan och känslan är obeskrivlig. Jag är evigt tacksam för att ha fått chansen att träffa er alla. Tack för all kärlek ♥
 
Helgen gick fort. Åkte ner till Växjö i fredags där min fina flickvän hämtade upp mig. På lördag åkte vi in med hennes föräldrars bil och tränade hårt och fixade det allra sista inför föreställningen. Söndagen körde vi järnet av oss. Fick bra komplimanger kring föreställningen, städade och sedan dirr med tåg till Åsa.
 

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback