Foten vilar

Skrevs 2012-09-13 klockan 09:34:33
Foten är lite svullen, men det är inte så farligt. Struntar i kryckorna. Går med haltande steg. Vilar och skippar dagens klasser. Det är ändå många som är sjuka just nu, så det kanske inte blir någon klass idag heller.
 
Martin vår houselärare är iväg på workshop med streetstar teamet i västervik hela veckan. Ersättaren verkar inte må så kry heller. Får se om det blir några klasser överhuvudtaget. Jag kan ändå inte vara med.
 
Har lite dåligt samvete mot mitt crew som där hemma kämpar och slipar på föreställningen som vi ska ha nästa helg (söndag 23/9). Jag måste bara vila nu så att min fot blir bra för min och deras skull!

kommentarer
Postat av: Alicia Kerrolf

Hej! Har läst din blogg nu ett tag och den är verkligen intressant att läsa. Få en inblick i hur det kan vara i en grym dansares liv. Man lär sig på det också tror jag. I alla fall, ville säga att vi saknar dig på repen :( I hypen ska du och jag göra en pargrej så det är lite ensamt just nu... Men vila din fot nu så du blir fit for fight! Vi ses!
//Alicia

2012-09-13 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback