My second weekend

Skrevs 2012-09-16 klockan 21:06:00
John och Catarina.
 
Vi inledde helgen med att handla mat i Flen. Extra mysigt och bekvämare när man bestämmer sig för att laga tillsammans med ett gäng. Framförallt roligare.
 
Mest ironiska var ändå när vi bestämde oss för att laga tacos. Jag kommer på att vi ej hinner in till Åsa i tid för att äta middag på skolan, så vi ber våra kompisar att hämta take away åt oss. Nyfiken som jag är frågar jag vad det är för mat? Min kompis Ronny svarar då tacos. Jag svarar: ofta. ljug inte. Varför skulle det liksom vara tacos om vi bestämt oss för att laga det? Hen vet om att vi ska äta det imorgon liksom? Så va det tacos ändå! haha
 
Senare på kvällen tittade vi på tre filmer: Just go with it, snow white and the huntsmen, insidious. Vi avslutade med skräckfilmen insidious hos Erik. När vi går ut från rummet och tittar mot vardagsrummet så ligger där två random killar på sofforna och sover. Trodde att jag skulle bajsa på mig riktigt. Det visar sig att dem va bandmedlemmar till den ena som bor på stugan.
 
 
Lördag. Jag, Mateja och Catarina körde en hip hop session. Fett skönt att komma igång. Folk hängde mest rundor och väntade på att det skulle hända någonting. Men titta vilken stor spindel jag såg vid äpplet. Den va i jämförelse lika stor som en halv blyertspenna. Läskigt.
 
 
Svikarsöndag som jag brukar kalla det. Ta det jävligt lugnt! Bara slappa. Hela dagen har gått åt att vila. Haft lite söndagsmys med vänner i vardagsrummet. Kört sanning eller konsekvens utan konsekvenser. Man lär känna varandra bättre.
 
Jag har varit utan min roomie hela helgen. Lite ensamt. Han kommer imorgon! Trivs jäkligt bra med denna snubben!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback