Tankar som bildas på tåg

Skrevs 2012-09-03 klockan 11:38:30
Hur jobbigt det än är att pendla fram och tillbaka så är det definitivt värt det. Man hinner ha sin lilla stund för sig själv som man vanligtvis inte har. Stänga ute världen ett litet tag. Filosofera om sig själv, sin passion och livet. På många sätt en lättnad för mig. Man får många svar.
 
Önskade jag hade mer av dessa stunder. Jag brukade göra det oftare förr, men av någon konstig anledning har det bara runnit ut i sanden. Kommer ihåg när typ låg på min säng med hög musik för mig själv. Eller när man gick en rundtur i P-town med hörlurarna i. Ja, jag är en tänkande människa! Älskar det med mig själv!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback