frivecka!

Skrevs 2009-10-07 klockan 16:50:02

Ja, det är gutt de! Men ska jobba extra fredag natt, måste tjäna in extra cash nu när jag köpt och lagat bilen, plus att jag ska flytta till en annan lägenhet här i perstorp. Har bestämt mig för att köpa en, istället för att hyra. Så nu har jag vatt och kollat en etta. Imorgon blir det visning på en tvåa. Jag ska inte berätta för mkt nu, eftersom ingenting är fullt säkert än. Så vänta och se.. för den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge ;)

Har nyss kommit hem från väla, eller snarare siba. Var där och hämtade hem min mobil. Jackie följde också med och lämnade in sin mp3 på lagning, och istället för att dem skickar iväg hans mp3 så fick han en helt ny med detsamma. Snacka om lycka? (:

Bilen krånglade igen.. var inne hos verkstan så fort jag kom hem. Nu snackar dem om att dem inte har bytat nån avrinningsak, för de trodde inte att det skulle kunna hända på en audi eller nyare bilar. Ja så.. tydligen var det en grej som fått stopp för dem små hålen, så det kan inte suga tillräckligt med olja så att jag får tillräckligt med oljetryck i bilen. Aja, det blir säkert bra! (:

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback