Höstlovs summering

Skrevs 2012-11-06 klockan 21:21:00
 
Då var höstlovet slut och jag är såklart sämst på att uppdatera.
  • Hade massa streetworkshops måndag till onsdag. Vill mest tacka alla underbara fina elever som var där och supportade mig med en massa energi. Askul att så många dök upp. Det har varit intensiva, långa och hårda dagar. Tiden går fort när man har kul! Hoppas innerligt att jag givit massor med inspiration.
    Ni är min grunden på min drivkraft och varför jag vill fortsätta dansa och utvecklas! Tack för alla utvärderingar, kommentarer och all uppskattning, tills vi ses nästa gång!
  • Resten av veckan har spenderats med min underbara flickvän och hennes familj, träffat vänner man ej setts på ett tag, ätit ute på härliga fina restauranger och bara helt enkelt ta det lugnt!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback