Rubriklös

Skrevs 2012-11-07 klockan 18:26:23
Idag är det exakt 6 veckor kvar till jullovet. Snacka om att jag längtar!
Kanske komma igång med wintercamp med kaizen, planera mina resor och börja på mina kommande projekt inför våren.
 
Veckan har kommit igång bra.
Kroppen hänger snart med i den hårda träningen igen.
 
Både bra och dåliga nyheter.
Vår break och fyslärare har tagit tjänstledigt till jullovet pga. många omständigheter och personliga skäl och vi har istället hans assistent David till dess. Vi hade honom tidigare idag och det gick asbra! Jag har fortfarande lite svårt för break, men hoppas pusselbitar lossnar snart.
 
Internet funkar bra nu igen efter att alla på skolan klagade hela tiden på att internet ej fungerade som det skulle. De är tydligen lag på att man måste logga alla som använder sig av internet.

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback